Borde sova ?

Ligger och spelar Crazt taxi på Fb,
Borde sova för länge sen men sov från tolv till halv sex så är inte sååå trött ..
Ligger även och kikar på beck - öga för öga lite gran, 
Ligger och planerar helgen förfullt här nu,

Imorgon ska jag får träffa snutte :) <3
Sen blire Björn Rosenström i morgon kväll, Ska bli riktigt jävla najs !

Borde egentligen ta en vithelg men vad fan lever ju bara en gång,


Igår tex började mitt hår brinne inne på ViP, Trodde jag skulle dööö
Men se här jag lever, kan röra både armar och ben så men ska inte klaga i onödan ;)
Sen spydde jag jätte mkt hemma hos Jessica haha ^^,

Åt cheeseburgare igår från donken vid fyramackarna = tredjegången gillt har haft ont i magen hela dagen
mår typ illa fast ändå hungrig :S
Skumt må jag säga men aldrig mer Donken ! ! ! !



Ska börja släcka ner de här och försöka sov lite, <3


Drick inte vatten , Fiskar har sex i de //  ViccoPickooo

Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0