@Boland

Sitter i på Boland, Mahlin har engelska B, Hos sitter och skriver nå bokgrej ...
Ska snart hem äta massa sen blir de utgång ikväll ;)
Sånt gillar vi ..
Liva upp vardagen livet de är inte illapinkat alltså..

hahah ^ Jag är glad .. ;)
Igår var jag och Mahlin ute och sprang mitt i natten haha snacka om 12 år igen :)
Sen somnade Mahlin jag var upp längre att och prata mass med Caka, :)

Hinner inte skriva nått när jag kommer hem för då är de snabba puckar som gäller !
Föresten sitter jag just nu inne på Challes inloggning i skolan AS gulligt av han och lämna ut de till mig alltså ;)
Kan de vara för att jag är bäst ? Jo de är de nog :D

Snart ska vi få sluta .. Puss och hej !



Ikväll kör vi ;)

Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0