30 mars Tisdag

Vaknade super sent idag men fasiken vad jag sov gott inatt efter min springtur igår ;)
Har precis druckit té nu,
Ska snart gå ut och få lite friskluft och kika vad pappa håller på med ute i verkstan,


Fattar inte hur jag kan tycka om dig så mkt fast jag gör ändå inte de,
vist okej jag är inte världens snällaste men vad fan,
tycker du kan visa mer om du vill ha mer (kan man skriva så?)
aja, ja har iaf REDAN börja ledsna :/



Idag blir de Kyckling paj ;) AS gott .. Med vitlöksbröd AS gott ..

Dem här senaste dagarna har jag drömt skit skumma saker, :S
Och de obehaglig är att jag kommer ihåg dem så jäklans bra oxå,

Och sen sak till innan jag går ut, Jag vill åka STUDENTKRYSSNING !

Kommentera
Postat av: Malicious

Den jag tror det är ? <3

2010-03-30 @ 17:48:18
URL: http://bitchan.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0