11,09

Ligger än i sängen, Vilken latis jag är men ska snart hoppa in och duscha göra mig helt klar och packa klart sen sticka till boland, Sen så åker jag hem till malin efter de. Sen är de bara börja LADDA batterierna inför ikväll .. ;)
Satans vad kul de kommer att bli alltså ! :D
Ska hem till Maja, Dricka jävla massa leka lekar röja och ha super kul
Sen till stan sen krogen nästa Wooopa !
Shhit MAJA vi börja bli gammmmmmmla :D
Sovit super dåligt inatt för att Mahlin inte sov här, Kan knappt sova ensam längre :/
OCh somnade vid 23 typ lite senare ändå .. A sen vid 1 flög jag ur sängen fatta 0 jo då börja dem äckliga jävlA katteran bråka väckte hela huse sen kunde ingen somna om kul, Ska döda en katten som är skadad på riktigt..
Sen somnade jag till slut,    Vaknade vid 6 i morse ,sen somnade jag om sååååå skönt :D


                                        LADDA LADDA LADDA LADDA ;)


(a) Har bara dig i mina tankar,

Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0