Vuxen poäng ;)

Uppe med tuppen idag ja ... Vaknade vid 6 tiden av att Mahlin hoppaomkring i sängen så vaknade till och kunde ej somna om så de var bara att gå ner.. Ställde mig och bakade lite nu äter jag frulle ska snart ut i de tråkiga vädret och måla lite, Sen vid fem tiden sticker vi till Sthlm,

Aha vad gjorde vi i helgen då ?
Fredags, Åkte hem till mupparna Jennie och Robin fast Robin hade utrymt lägenheten ;)
började dricka sen kom Sabina och lite efter jag har aldrig leken var vi alla igång drog typ ner på stan vid 22 tiden drog in på kalas sen blev de ett herrans röj må jag säga, Jag blev givetvis fullast av alla på helastället men hade nog dock roligast av alla ;) Sen drog vi hem till mig med halv tre bussen hahaha och buss resan i säg var ju inte lika rolig kommer inte ihåg så mkt men aja, Sen hem sov som en gris :D
Lördag vaknade av att man mådde som man förtjänar höhö, Hugo åkte typ hem vid ett halv två tiden, Sen gick jag och Mahlin upp och sov lite extra ;) vid 19 tiden drog vi till stan för att unna oss en hamburgare och den satt fin :D Sen drog vi vidare hem till Jockes nya lya och satt där ett tag sen körde vi ner dem på stan sen åkte vi runt runt runt tog en vända till Alsike men inte för att se en överkörd groda utan att träffa lite vänner till Mahlin, Sen in till stan igen sen fick vi med oss söta Hanna i bilen sen vid 2 då fick vi hämta Älskade hugo och köra hem man sen så fick även vi åk hem, Vi somnade på knappt tio min bådatvå, Sov som söta prinsessor :D
Södag; Vaknade vid ett tiden att de össss regnade ut, Vi gick ner båda två käkade frulle sen kom pappa och grabbarna hem men dem skulle ivg lika snabbt igen men då hakade vi på dem och vi fick åka forden hihi och bror min körde, Sen var vi vell ute och körde ett bra tag, Sen hem och vi började kolla på massa filmer sen somnade jag hihi men Mahlin höll sig vaken,, Sen upp vid 19 tiden hihi och då kom hugo sen blev de ännu mer film, :D

Min helg har varit med andra ord helt suverän ! :D


Nu ska jag lägga mig på soffan kika på nyhetsmorgon. (vuxen poäng)

HÖRS <3

Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0