Kortfattat !

Oj vad jag varit dåligt på att skriva nu men har inte haft någon tid till de känner jag,
Vad har jag gjort ? firat Mahlins student sen festat massa och sen jobbat ... höhö
De är vell de jag hunnit med,  För i Fredags var vi i stan hela kvällen sen sov vi hos Mahlin, Sen lördag drog vi till Ottarborg mkt trevligt sov hos Mahlin sen i Söndags drog vi hit blev inte mkt gjort, i måndags å tisdags blev de jobba sen nu idag är de sista skoladagen för mig sen på torsdag har vi avslutning bläe, :P

Fast jag börjar 1120 idag ;) vad gör man uppe nu liksom ... Mahlin ligger upp sovet så sööttt !

Har hur mkt studentbilder som helst på kameran som ska upp här när jag får tid och även bilder från ottars..

HÖRS SEN !  :D

Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0