Känner mig yr !

Dagen började med av att jag vaknade tjugo i sex av att solen lös in i mitt rum helt underbart men mindre när jag såg hur mt kl var,
Men då kunde jag ej somna om gick ner till bror som att och åt sin dagliga gröt och jag slog på tv och gjorde mig en kopp té och la mig där inom kort kom pappa ner sen började familjen dra sig mot sina jobb,
vid åtta kom Carin ner gjorde sitt drog vid typ nio sen var de bara jag kvar hemma,
Happ kul vad fanns på tv inget förutom nyhetsmorgon och dem kunde jag nätn utan till vid halv åtta nyheterna ;) (vuxen poäng igen)
Vid nio försökte jag slappna av och sova med de gick inte...
Jag åt igen vid tio bytte om vid elva gick jag ut började måla för fullt, 
Sen vid tolv var jag klar då slängde jag in en maskin och la mig och sola förfullt,
sen vid halv tre började jag med maten och hängde tvätt bytte lackan i min säng och fixa där in till grannen (farmor&farfar) och prata massa,
Hem prata en bra stund med mamma i luren mkt mkt trevligt !
Sen nu vid fyra kom familjen hem igen stoppade i den ena (bror) mat sen nu drog han på träning (ovanligt)
Och pappa sitter och glor på Fotboll Spanien spelar..
Jag ska vell äta nått jag med kanske eller ?! 
Sen kommer hugo hihihhihi ...

Tack för de underbara vädret idag de behövdes, Men jag hostar lika mycke än men iaf ! :D
Hoppas jag blir bättre till helgen annars !!!! :D
Nej ska trycka i mig lite mat känner mig lite yr .. Men är grymt trött oxå uscha uscha





Kommentera
Postat av: Ida

Annars super jag dig frisk!

2010-06-16 @ 17:38:13
URL: http://idaaa-h.blogspot.com
Postat av: Bragefredrikke

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-02-25 @ 16:23:50
URL: http://bragefredrikke.blogetty.com

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0