Hos mamma !!

Är hos mamma ännu,
Vaknade för ett tag sen av att stor foten Mahlin och mamma ska springa omkring så jag oxå vaknade tillslut..
Vi har suttit och kikat på barnprogram och MAhlin har lekt med diva .. höhö
Igår åt vi frukost hemma hos Tessan mkt mkt trevligt sen åkte jag hem städade en massa här sen åkte jag och Mahlin hem till mig i stan hämtade massa grejor tills i morgon ;) höhö
Igår gjorde jag min speciallete Paj .. Hugo älskling kom igår oxå sen gjorde mamma jelloshots till mig och Mahlin tills i morgon .. As tuffa ju !
Sen vart de film tittning och te.. Vi kollade på Potatishandlaren och Wallande innan frosten .. sen somnade vi super gott kan jag lova ;) Nu ska jag ut och umgås med snorkråkan mmmmmoline och ta en rökiis ..
Kanske skriver i morgon får se annars ha en bra Midsommar ses i Öregrund ?





PUSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0