Fortfarande sjuk, Men haft en bra dag !

Pluttiskrutt sov här inatt super mysigt men han tog liiiiiite stor plats så kunde inte sova min skönhetssömn, ;) Gick upp vid tjugo över fem för då skulle han upp sen åkte han vid halv sex,
då kilade jag upp igen försökte sova och somnade super fort lagom skönt kan jag lova er,
Sen vaknade jag av att Idahoe (Saknar ju henne) ringde hihi prata med kvinnan i över tjugo min mkt mkt trevlig start på dagen gick ner drog med pappsen till stan sen hem vilade vart helt slita av färden till stan, hatar att vara sjuk ..
Sen vid tre tiden började jag måla massa vart super bra ;)
Sen vid sex började jag med maten som såg ut att vara till ett fotbolls lag höhö,
vi älskar mat i denna familj ;)
Sen vid sju tiden kom pluttiskrutt och hämtade mig vi drog till Pontus och då hade han börja måla på bilen,
Sen kom Cillan Adde och Eric och en till dit ... efter knappt 5 min kom Karro och Jonas med sen var de ett jävla liv hela kvällen mkt skratt, Och blien blev jätte "fin" höhö, Eller inte ;) 
Sen drog vi vell hem vid halv tio eller nått sånt vart lite för mkt mygg och kallt, Nu sitter jag här ont i huve och as trött och saknar min pluttis, hihi men han kommer i morgon iiiiiiiih,
Vi ska sitta här och dricka massor :D  Najssigt !
Sen kommer även Ida och Micke hit mkt mkt trevligt kommer de bli :D

Nu ska jag krypa i säng ska bli såååå skönt, Slå på en film döda massa mygg och äta godis ;)
GODNATT !

Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0