Tisdag - 13juli

Somnade super sen i natt somnade typ kl 6 i morse,
Igår var jag och Ida hem till Druttis i slavsta med Lunden och Burken och givitvis var Hugolina med
Blev sittandes där med mkt skratt och prat fram till kl halv 2 .. 2 sen blev de hem gång men då drog Ida och jag till fyramackarna och köpte cigg haha, Vi körde donken driven med cykeln och vi fick beställa ! ;) Sen drog vi även egenom biltvätten med cykeln ...
Sen hem efter de hahah

Idag ska vi till nått ställe som heter Ön, Där Arvingarna ska spela och lite fler band ;)
Jag + grabbarna grus höhö ..  Kommer bli super roligt tror jag !
Känns inte alls roligt att Hugo åker på Torsdag :/ Vill ha kvar han hemma men jag har ju varit borta från han massa i sommar så nu är de ju min tur att sitta hemma och längta och inte vi sticker iväg på crosstävling !
De är så sjukt skönt med sommaren alltså igår hade jag typ inga kläder alls på mig på kvällen men ändå super duper varmt ute, Känns som om man är utomlands..  Fler av sånna kvällar ...
Mnn snacka om att tiden går sjukt fort jag sitter fortfarande och tänker på när pappa fyllde 50 att de var som förra veckan med de var i februari höhö, Och nu är de Juli .. Galet .. Man börjar bli gammal !;)


Nu ska jag göra nått annat än att sitta här ... HÖÖÖÖRS !

Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0