Smääärta !

Ligger ni i soffan med brors dator i knä kan inte ha den på magen,
Saknar både Hugo och Mahlin skit mkt känns helt värdelöst att jag sitter här fast planerna var helt andra,
Är super dep,
Men men säger vell som de andra de kommer tbx men varför just denna vecka när allt de roliga händer,
Gud tycker nog inte om mig...


Som sagt i onsdags när vi kom hem från mamma började jag få ont men jag vilade så kanska de skulle försvinna men nej sen åkte hugo ner på stan jag började spy sen kom han hem, Jag kunde inte sova för hade så sjukt ont vaknade vid sju på morgonen och satte mig i duschen typ två timmar sen ut prata med Mahlin innan hon skulle kliva på planet sen in i duschen igen , Men sen vid elvakunde jag inte gör nått fick panik av att de gjorde så ont .. Ringde mamma hon sa bara åk till akuten ! in där vänta en massa sit den kom mamma in jag fick massa smärtstillande mkt mkt skönt kan jag lova .. Sen på kvällningen fick jag åka upp på en avdelning in och duscha mig och massa sen in på operation .. Efter 5 min i mitt perspektiv var min blindtarm veck ! men vaknar med samma smärta IGEN och fick då massa massa smärtstillande och massa annat sov som en gris den dagen ... Så ligger allt till och mitt tillstånd nu är SMÄÄÄRTA fortfarande , Men äter alvedon så ska nog vara på benen snart höhö, Men skulle ju åkt till rättvik idag men icke gick de kan knappt gå eller nått inte äta heller, hahah 

Så är mitt liv just nu ! och kommer se förjävlig ut på min mage efter de här TACK hahaha

Kommentera
Postat av: Snadar

Din stackare:(

2010-08-01 @ 14:02:06

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0