Förbannad ! ;)

Blir sjukt förbannad att alla ska göra allt denna helg då jag inte kan ..... VARFÖR ?!?!
Kommer gå i taket när jag vet att alla ska ha skit kul och jag sitta med släkten ... Vist de ska bli kul och träffa alla igen och så .. men iaf ! Mina vänner är mina vänner vill ju vara med dem ..
Sen är jag arg över att jag inte åkte upp till P & L .. VARFÖR gjorde jag inte de bara as irriterande !

Aja,  Igår kom babe ut till mamma hade super mysigt,
I tisdags tog jag mitt första dopp och även mitt sista fyfan vad kallt de var jag dog nästan ! haha Sen grillade vi och drack massa super mysigt !


Och åter igen midsommaren vad hände då ?!

Torsdag; Jag och Mahlin gjorde oss klara drog till öregrund till mupparna i husvagnarna höhö drack där som tusan blev kalasisar drog ner på trassen fortsatte där hahah missade bussen hem :O Men vi fick några som räddade oss i nöden !
Fredag; Vi vaknade ganska tidigt mådde inte såååå bra efter gårdagen men men gick upp gjorde oss klara fixa massa började dricka lite smått sen vid 3 kom alex och hämtade oss körde oss till öre sen var festen igång hahah jävlar anama hahahah  !! Tror inte jag haft så kul på länge hahaha förutom lite mkt bråk men men fick iaf umgås med dem bästa ! Och de är jag glad över !


Nu ska jag hoppa in i duschen .. ÄR fortfarande arg hahah

Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0