Yääy ! helgen !

Helgen vart super !

Idag fyller även Ola år grattis till han ! :) <3


Fredag;  Vaknade as tidigt sen gick jag ner la mig på soffan somnade igen
Sen åkte jag och storhandlade med Farfar och Farmor sen hem städa lite :)
Sen kom mamma på fika sen kom malin sen var de fullfart igen !
Vi lagade mat asss gott :D Vi är proffs ! ( Halv 5 hos viccan )
Sen började vi dricka sen kom våran seniltaxi och hämta oss sen åkte vi till Conny och Henke sen var festen igång !
Jäklans så kul jag hade :D
Fast kunde ej sova riktigt ..


Lördag; Hade vell sovit i 2 timmar :O Sen gick jag runt och väckte alla ( inte omtyckt )
haha Sen var de bara till att börja städa :) De var kul för alla hjälpte verkligen till förutom Conny som åt överkokta nudlar och ande som var ledsen över att han gick i en skjorta från gårdagen ! HÖH
Sen gick vi till statoil handla massa Conny köpte tårta haha
Sen kom Älskling (jennie) och hämtade oss sen hem göra mat till Mig malin jennie patric pappa carin vi är en STOR familj :D Sen gjorde vi oss klara sen vid 20 tiden kom Hanna :)  Sen dracka vi på sen drog vi till stan ställde oss i en super lång kö .. men vi smet före massa folk hahah men vi hade as roligt där .. Eller iaf jag :D
Vid 4 kom jag och malin i säng..  För snäll robin körde hem oss :D


Söndag; Vaknade av att malin ba .. Vi kan inte sova längre .. Nej då var de bara att gå upp fixa frulle sen kom jennie va prata massa skit sen kom pappa hem med KEBAB rulle till mig :D LOVE HIM !
Sen drog malin .. Sen drog jennie Sen sov jag 2 timmar sen var de dax att äta upp rullen framför en rulle .. Johanfalk är bäst !   Sen gick jag upp la mig och försökte sov gick inte så bra .. Någon som försökte övertala mig att träffa han med orkade inte haha :)
Så gick ner åt lite chips sen upp igen sen ner igen hämta vatten och rökte sen upp igen Alikk skulle börja röja ..
Sen ner kissa sen upp igen böt film .. Kolla ett tag sen ner igen så höll jaqg på hahah :) Sen somnade jag vaknade i morse av Alikk som anföll min tv :O

Måndag; Slappa hela dagen .Msssa tv glutt idag med chirre porre + Cola. Ikväll paradis hotell :)
Tisdag; Hem till johanna .. En liten vända på stan ska man nog hinne med.. Måste köpa lite stuffs
Onsdag; 1430 Möte i skolan fast på de nya stället :)
Torsdag; Vet ej ....
Fredag; Vet ej ...
Lördag; Förmodligen rööj !




Pics Från helgen !  + Att jag träffade min dröm på kalas fick en kram av han efter att han slog mig för jag kände ej igen han han blir bara snyggare och snyggare ..  och han dansade med mig hihi (a)
Im in loooooove !



Jempan Hannis Viccan Elvis.p <3
kolla min bullmage :D Gulligt !
 

Malin Johan Viccan Jempan <3



Johan Malin <3
Johan ser vettskrämd ut !




Märkte nu att jag har exakt samma bilder som Malin har på sin bloggis :p Skit samma :D


Kommentera
Postat av: Malicious

Äh, vad spelar det för roll :) alla måste ju skryta med dom :)<3

2010-01-26 @ 20:18:00
URL: http://bitchan.blogg.se/
Postat av: Steinmona

Very informative and enlightening website

2011-08-24 @ 20:13:35
URL: http://steinmona.blogger20.com

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0