Vila i frid :/

Vaknade vad typ halv 9 tiden av att Carin kom in och sa att vattnet ej funkade suck ! Sen somnade jag om igen vaknade vi 11 kolla på luren och såg de smset jag viste skulle komma med jag ville inte ha de .. Jennies älskade mamma har lämnat oss :/ Så fruktansvärt .. usch kan inte tänka mig tanken hur de känns ..

Sen gick jag iaf ner åt lite frukost sen klä på mig drog till bussen vad 1152 .. Hann in till farfar snabbt oxå prata lite .. Sen upp till Uven gick strålande :)  Sen hem igen Så nu sitter jag här med huvudvärk 200 .. Och hungrig men orkar ej äta någon .. Har ej någon aptit tänker för mkt på Jennie :/
Men nått lär jag ju äta iaf ..

Imorgon blir de kina med johanna .. Hon ska tvinga upp mig kl 9 i morgon inte okej ! haha man blir lat kan jag lova om man bara är hemma över ett halvår :P (A)  Men sköt är de kan jag lova !!

Tänker på dig gumman helatiden .. !
Önskar jag kunde göra nått för dig .. !
Men du vet att jag finns för dig vad de än gäller .. !
Och min familj ställer upp för dig de vet du .. !
Älskar dig tjejen !





Önskar jag fick se dig så där glad igen ..
Genom glad i helakroppen !
När du hade de som bäst !
Men de kommer ta tid .. :/ 
Usch gumman ! 
Älskar dig ! <33


Kommentera
Postat av: Jennie

MASSOR AV KÄRLEK TILL DIG VICTORIA! <3333

2010-01-21 @ 23:31:19

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0