Söndag 100110

Helgen har varit super rolig :)    Börjar med Fredag; Då kom johanna, Anna, Carro hem till mig vi drack massa sen åkte vi ner på stan fortsätta dricka sen vart de hemgång med då hade jag glömt nycklarna haha så vi stod ute i 40 min och bankade på dörren sen kom Carin och öppna :)  
Sen ...
 
Lördagen sov jag till 14. Johanna drog vi 11- 12 för hon skulle jobba sen på kvällen kom Mahliin sen drack vi lite och flumma sönder på mitt rum haha sen vid 22 typ kom våran Färdtjänst haha skj våran skjuts kom sen åkte vi till vassunda på festen sen träffa vi massa där :) Sen idag har vi kolla på film och bara legat i sängen sen blev de till att rosta mackor och goffa sen kom pappa Peter och hämta Mahliin :)   Har haft skit kul i helgen :) ¨


Sen Onsdags var jag på Sex party hos Sofie hade asss kul :) Sen blev de krogen men eftersom alla dem var över 22 tyckte dom inte att vip var nått för dem på en onsdag höhö så de blev en tidig hemgång för oss men men åkte hem till mamma då sov som en griiis kan jag lova :)  Sen var jag hos mamma tills på fredagen för min lilla kusin Ellen var där .. :)

Ikväll blir de chips + läsk och mys med pappa och Carin framför tv -Johan falk på 4an :) Super mysigt ..
Sen vet jag inte när jag börja plugget igen men men de löser dig :D




De finns en människa på denna jord som spottat mig i ansiktet så sjuk många gånger och DU vet precis att jag menar dig ! Hur lågt kan än människa sjunka !?  Du är nog en utav de falskaste människor jag någonsin träffats men ända har jag gått på dina äckliga lögner .. Fel av mig Fel av mig .. Men nu jag lever så sjukt lyckligt ! utan dig ! haha roligt att höra från andra att de tycker likadant hhaha ^ Blää på falska människor alltså !
Det är grymt synd om dig för du har ingen ! daah !







Kommentera
Postat av: Anonym

Tack för fredagen vännen!

2010-01-11 @ 20:28:22
URL: http://annalinneamargaretha.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0