Onsdag = Lilllllllördag !

God afton !


Vaknade kl 11 today och de toook snöade ute de ver inte Okej !
Gick upp käkade frukost medans Carin skulle berätta vad de var på tv .. :s varför vet jag ej men men
jag lät henne prata :D   Så jag tröck i mig några Rostisar :D  Sen in i duschen .. Sen åkte jag med Carin in till hennes lägenhet vid halv ett tiden var där kolla på tv och sminka mig och Carin köpte en risifrutti till mig mumms .. Sen vid kvart i 2 åkte jag ner på stan sen letade jag min fram till min nya skola eller de är ju uven men deras nya lokaler :)   Satt där prata massa med min gamla mentor Anna :D Sen diskuterade vi om massa Så ska sit igen på fredag kl halv 11 och bli inskriven så att säga As najs ! :D   Sen drog jag hem fick gååå i de här äckliga vädret hem fyfan vad de gjorde ont i ansiktet :O  Sen hem tröck i mig några Rostisar .. Sen sätta mig vi datorn hoppas att någon vill gå ut med mig idag :O (a)


Imorgon ska jag bara sova ut ..
Fredag; Till skolan halv 11 :) Sen stan med Johanna <3



Fan jag vill gå ut idag :O !!!


Kommentera
Postat av: Malicious

Glöm inte kommentera min blogg, för att få veta vad jag tycker om dig :)

<3

2010-01-27 @ 20:26:30
URL: http://bitchan.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ska du gå i dom nya lokalerna istället för uppe vid uven?:)

2010-01-28 @ 13:40:35
URL: http://josefineloov.blogg.se/
Postat av: ELLEN - eecederholm.se

tack! man hittar den på ur och penn :D

2010-01-28 @ 17:09:48
URL: http://eecederholm.se

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0