Ojojoj .. !

Nu har de hänt mkt... Hade en super fin julafton med släckten .. :)   Sen var jag ut på Juldagen men Johanna och Jennie .. :)   Sen vart de lugna puckar ett tag ..

Har även hunni kolla på en den innebandymatchen (storvretacupen) Gick åt helsike för brorsan men men :)

Tisdags: Var hem till klas käka mat och drack vin .. :)
Onsdags: Streess inför nyårs afton

Nyår började vell inte som man hade tänkt sig men vart ändå rätt bra .. hade super mysigt med alla .. :)
Satt uppe till kl 7 på morgonen var nykter hela nyårs afton :)
Imponerande men behövligt :)
+ Att vi körde i diket vi verkligen KÖRDE i diket hahah :D Allt är Robins fel !



Jennie du vet vart vi finns <3
Vad du än behöver så finns de hos oss <3
Tänk på vad pappa sa <3
Jennie lovely ! <3
Du är bäst <3




Jag vet att jag är dålig på uppdatera men vad fan jag har ett liv :O jag pallar inte sitta här hahah ^^

Kommentera
Postat av: Jennie

Tack älskling, ni är verkligen bara för underbara!

Om ni visste hur mycket det betyder för mig! TACK, JAG ÄLSKAR DIG!<3

2010-01-05 @ 15:15:40

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0