Ny vecka :)

Idag vaknade jag av att johanna ringde men orkade inte svara sen ringde hon igen :)
då svarade jag haha !
Sen var de bara gå ner börja baka sen kom snyggingarna på besöka
Jennie och Bella :)
Vi åt massa och prata en herrans massa skit haha :)
Sen drog dem så då var de ju dax för matlagning :)
Pappa hjälpte till för Carin var hos sin kära mamma och fikade
Så de blev köttfärs paj med bacon+ Svamp ASS Gott :)
Sen vart jag proppmätt .. Ringde en samtal gick super bra så nu är de bara att hålla tummarna för mig :D
Hoppas Hoppas !!
Sen har jag prata med mamma idag lite allmänt bara Diva har tappa massa tänder hon börjar bli en stor vovvsing nu :)
Snart ska jag kolla på tv med min älskade Farmor och farfar och äta kladdkaka som jag bakade i morse till mig å tjejerna !
As mysigt :)

Så på onsdag måste jag gå upp i tid sen jäklarns :D Är lite pirrig men de kommer gå galant hoppas jag (Y)
Kan skriva lite mer i morgon om jag orkar annars skriver jag på onsdag och talar om hur de gått på mötet :)





Jag och Celie innan en fyrhjulings färd i snön :)


Kommentera
Postat av: celiee

weeei, vi är så snygga viccan ;D

2010-01-13 @ 11:23:16
URL: http://eilec.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0