Ingen rubrik heller !

haha Fick nyss ett sms av Totte; Han undra om de dög för mig om han var snickare .. :D
Jaa ooo jaaa !

jag borde egentligen göra någon nytta :O Men orkar inte riktigt ÄN .. Måsta ladda upp mina batterier egenom att äta frukost/lunch/mellan mål :D

Men inte lika kul att äta rostisar själv .. MALIN KOM HIT vi ska äta rostade mackoor ! :D man kasnke ska baka nått tills i kväll ?   Men jag har ju kebab kvar med men aa .. Rostisar eller kebeb ? Eller båda 2 ? :D hahah Nu flumm skriver jag bara för att :D







Älskar denna bild vi är såå söta !! :D har kläder för 8 familjer på oss :D


Kommentera
Postat av: Malicious

Hahaha :D Gull!

2010-01-26 @ 20:14:54
URL: http://bitchan.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0