Fredag !

I Onsdags var jag och johanna ut kommer bilder på de .. :)

Vi hade as kul var lite för fulla sen var jag spårlöstborta (somvanligt) .. Men jag fanns i Kvarngärdet Hos ... !
Hade iaf en super rolig torsdag åt pizza kollade film .;)
Sen idag var jag till skolan för inskrivning Och ja jag går i dem nya lokalerna på Uven ner på stan bakom kvarnen i huset bredvid gamla polisstation.. :)  As najs !   Sen efter de var jag och johanna och käkade lunch på rififi åt pasta med ädelost och kräftstjärtar ASS gott .. :D  Sen gjorde vi av med massa pengar på kläder och annat men de mesta var på rean :)     Ikväll ska johanna och jag ut på nya äventyr men hon ska ha koppel på mig :D !!

Åter igen till skolan ..  Jag kommer gå Ons Tor Fred i skolan.. Mån Tis har jag praktik ! och pluggar nu bara svenska matte engelska ..         





Kommentera
Postat av: Lotta

Halloj söt!

Har träningsvärk efter snöskottning och så har jag burit sprit nere på Bazaren idag. Ha en mysig kväll nu och sluta slarva bort dig!! Hi hi!!!

Julius kommer nog nästa helg istället. Vad gör du då? Puss Puss

Mamman

2010-01-29 @ 16:18:50
URL: http://victoriaaoscarsson.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0