:)

Idag har de varit en lugn dag :)   Vaknade vid halv tolv av att johanna skulle ner och käka frulle .. Så jag hängde med henne ner åt massa prata massa skit :P   Sen vad typ ett åkte hon till skolan och jag .. ja vad gjorde jag egentligen hahah .. Kolla på tv sen gick jag upp la mig i sängen kolla lite på saw fyra med (Alikk) på magen  ..

Sen har jag även hunnit prata med Malin :) Som var på stan och gjorde av med pengar ååh avis !

Så nu har jag precis ätit mat inne hos min Älskade farmor och farfar super gott blev lasagnett :) Min favvo !

Nu kom pappa precis hem trodde han skulle komma hem senare men skönt har jag någon att prata med haha :)
Ikäll är de paradis hotell WEEJ WEEJ ! Looove it ! :D

Vid matborde började farfar fråga vad pappa önskar sig när han fyller hela 50 åår :O shiit farfar ba en laptop .. :9  hoppas på de hahahah kan jag snoo de nej då .. men pappa behöver eller VI behöve en ny dvd nere så dem inte tar min på mitt rum jämt och en ny micro så Carin kan äta sin gröt på morgonen :)
HHHAA ^^

Imorgon ska jag ju till Uven och bara prata sen efter de ska jag ringa min praktik sen boka in ett möte där sen hoppas jag att jag kan börja där på måndag eller så :) skulle vara super :)
På Torsdag tror jag de bli Kina med Rosen ! hoppas ass länge sen och fan vad gott :D


Aha ska man behöva sitta här för att man inte ska somna haha .. Eller ? :)





Söta diva <3'




Jag och hanna för ass länge sen :)



Jag och Therese på släkt träffen .. ( vi höll i lekerna )



pappa och jag ( norskfylla ) ( släkt träff )



En dragen bror med maries hatt :) ( släkt träff )



jag och kusin Tove(loppan)  ( sommras tobbers 20 års dag )



Kusin tobbe ( hans 20 års kalas typ )



Mina söta kusiner ( Jonte och rasmus )



jag och min kusin lisa för 3 år sen typ



Säger bara en sak vill tbx ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera
Postat av: Hanna

Saknar dig victoria! <3 <3 <3

2010-01-20 @ 18:55:50
Postat av: Pixel

Hahaha värsta bilderna haha lisa skulle dö om hon såg den bilden..:P och du har min man med på bild suck saknar han massor HAHAHA vill tillbaka jag med..;) puss älskar dig..

2010-01-25 @ 14:18:52
URL: http://pixel86.bloggagratis.com

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0