:)

.. Idag var jag på min praktik plats och fixa lite sen handlade jag lite små saker med 5 armband skit tuffa och ögonbryns och ögonfrans färg :) Kunde ej låtabli när jag var och kollade :)

Sen åkte jag hem sen var de bara sätta sig i bilen igen åka tbx till stan för pappa skulle till banken sen åt vi mat på burger king .. åt nå chicken nuggets smakade bajs var typ tjockis senor i dem där .. blää ... sen åkte vi till willy å handlade lite så träffa jag söta Cillan som satt i kassan :)


                                    Helgen var super bra .. mkt skratt :) + att jag fick träffa söta Martina  :)
 
                       Fredags;
Jag och Johanna låg bara och kollade på filmer vi lånat av jenny Faster...

                    Sen lördag;
Åkte till allians kolla på brors match sen efter körde mamma hem mig sen var Malin hos mig när jag kom hem var as grinig när jag kom haha sen åt jag lite sen var jag top top igen :) sen började vi dricka lite sen åkte vi ut på äventyr :D

                    Söndag;
Sov typ hela jävla dagen efter Malin stuckit hem :P
Sen kollade vi på Johanfalk och åt popcorn med aromat på Skiit gott :D




                                                                                                 Onsdag ska jag till Uven kl 1 :)


Tänker på dig hjärtat dag som natt kommer aldrig
kunna fatta vad du går igenom just nu
Fyfan vad allt känns orättvist
Önskar jag kunde göra nått ..
Älskar dig Jennie <3
Du är så grymt stark
fattar inte hur du kan vara de ! <3





                         Helgen tror jag är rätt planerad :O hahah på en måndag ahha bra jobbat viccan :D




Jag och conny boy

hej heter victoria jag var jätte full så gav bort typ 3 öl till conny jää !


Kommentera
Postat av: Oveanette

Incredible site!

2011-04-27 @ 10:48:40
URL: http://oveanette.blogyd.com

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0