=)

Är as trött .. ! kunde inte sova inatt
Så gick upp kvart i sex för då gick pappa upp och då hade jag typ sovit två timmar knappt
Sen var jag in till farfar och prata lite vid 10 tiden och då var ju inte farmor vaken
Sen vid tolv kom Johanna hem till mig då lagade jag lunch och de blev pannkakor med sylt på :)
Sen mass prata sen fick vi mat koma så gick vi upp kolla på någon Astrid Lindgrens film (intemin) Sen tvär slocknade vi båda två :)
Gick upp typ fyra sen kom pappa hem vid fem :)
Så snart ska jag äta lite köttfärs paj som jag gjorde igår för Carin ska göra nått med korv blää
Jag äter varken korv eller köttbullar anymore !


Min farmor är Cool :)  Hon kollar på Paradis hotell & använder uggs ;) De ni !


Ikväll är de 2 avsnitt till av PH får inte missas !!

Imorgon ska jag ju på mitt möte är inte nervös en
men kommer väl blir typ precis innan plus att jag inte har med mig någon till stöd :)
Men håll tummarna förfan !
I need it !  ( jag suger på engelska )


Jag och min ros ( Johanna ) Satt och kolla resor idag blir nog till att boka nästa månad LATCH !
Fy så underbart de kommer bli ! :) Sommar -10 kommer bli den bästa !







                                                       .....Lite bilder från olika Tidpunkter !


Min ros Johanna :)


Jag


HAHA MIN BROR SÅ FUUULLLL ! Vi skulle åka fyrhjulin


Julafton på väg hem till farmor och farfar


Jag i Tusses galma lägenhet


Kusinerna Jonte & Tobbe :)


Jag


Jag och Teo !


Jag och Conny !


Min Älskade moster och lilla diva :)


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0