Dagen efter :D

Sitter nu och kollar på Bandyn på tv.. :)   Har varit ute och åkt pulka med några :)
Ska hem snart svida om sen vidare och kolla på innebandy match sen käka mat :)
Igår hamnade vi hos Blomfelt hade as kul där sen var de in i taxi bilarna sen ner på stan ut på krogen sen jävlar så kul jag hade men Älskade johanna kom inte in (a)   Hon var lite för drunket :) Sånt som händer ..

Träffa jätte många igår på krogen as kul .. ! 


Min dumma kusin ska åka 100 % party båten idag är jätte arg på henne hahahha ! 



Ha en trevlig kväll ..

Och ni som inte hör av er som ni love Fittig stil säger jag bara !







OOlllaaallallala

Kommentera
Postat av: linn!

saknar dig smulan, kul att vi sprang på varandra på krogen i lördags, du måste komma över till mig när jag flyttat, även fast det är till gimo. KRAM

2010-01-31 @ 22:26:01

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0