- 18,9 ute :O

Shit svin kallt ute :P   
Har precis druckit en STOR kopp te glott på tv sen satte jag mig här :)
Ska snart slänga mig i soffan och hoppas på att min jävla hosta försvinner kul att man är sjuk :O
Pappa och Cakan ska iväg ikväll så blir hemma själv inte så kul men men :)

Bror är uppe i vämdalen är lagon avis .. :) Hoppas de blir för kallt så dom får sitta inne haha nej då :) nu var jag elaker D:

Imorgon ska jag ut till Alunda på "sex" party sen blire krogen sen ut till Alunda igen för min lilla söta kusin Ellen ska komma till oss så då får jag åka hem och umgås med henne snuttan :D

Ja snart är de här jullovet över .. skönt nej inte ett dugg skulle kunna ha jullov 3 månader till :O säger hon som inte gått i skolan sen höstlovet :D


Älskar min Jennie ! <3 =D
Synd för Robin att jag har tagit jennie ifrån han.. Han kan få Pedo jocke ist :)


Tänker på er helatiden :) <3



Här är uppsalas snyggaste brudar ! ( förutom att jag glömde ta av mig min halsduk synd )


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0