Trött .. Skolan i morgon :)

Var ej på praktiken idag.. Men kändes att jag behövde en vilo dag som ej blev en vilo dag har tokstädat hela dagen och då menar jag dammsugit skura golv damma och fixa och doma slängt massa gammalt skit och gjort snyggt är otroligt imponerad över mig själv :D    Var NÄSTAN kul att städa :) hade musik på för full i öronen gick och sjöng super högt :)


Men i morgon blire skola .. :)  Men börjar tjugo över elva i morgon skönt .. Sen får vi se om jag och johanna skulle gå ut eller inte ..


På alla hjärtans dag ska jag åka och kolla på PPPPuckots match i Arlanda .. Säger man I arlanda :O ? vid arlanda ?  låter mkt bättre med vid Arlanda .. haha ^

Tycker veckodagarna rusarförbi nu när man gör saker på dagarna än att bara gå hemma .. :)
Hundranitton dagar kvar tills vi åker :)
Och en till sak jag har börja hosta IGEN :/


Vad händer annars i helgen ?!

Kommentera
Postat av: v i k t o r i a ♥

tacktack :) allt bra ?

2010-02-09 @ 19:03:42
URL: http://jgdj.blogg.se/
Postat av: eee

fin blogg !

2010-02-09 @ 20:19:05
URL: http://tiotusensoldater.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0