Sista dagen :/

Sitter här nu är super trött .. och är super sugen på Cola ..


Igår kom Mahlin hit vi gjorde oss ready to goo ..
Sen kom Gutti och hämtade oss körde oss till Totte sen var kvällen igång ..
Sen var de Jag Mahlin ,Totte , Patrik ,Kalle ,Semme ,Fredrik ..
Sen drog vi inte till stan vid 23 tiden var på kalsa för ovanlighetens skull .. höhö ...
Vi röjde som satans jag och Mahlin .. Vi tog bussen hem vid halv 3 och vi röjde på bussen men höhö .. ..
Sen när vi kom hem var de mindre kul .. Men de är inget man pratar om här .. Vi tänker på dig ... :) 
Sen åkte alla så Mahlin och jag åt rostisar och grät lite å skratta massa  :D
I love that girl .. Sen kom dem hem .. Sen vart de sov dax till hundra ...
Mahlin fialottan vaknar ju alltid tidigt eller så är de jag som sover länge hum ..
haha sen åkte Mahlin hem och jag la mig på soffan sen tog jag en macka ..
Sen vaknade resten av min familj, Och nu sitter jag här ..
Ska hjälpa pappa lite med grejer sen kommer bror hit senare och vi ska äta pizza KANOON :D Och då får jag min cola !!!

Idag är de sista dagen på lovet..
känns jätte surt men snart är de ju kryssning kommer bli super duper och helgen efter de är de ekerö ..
så nu är de bara blicka framåt och kämpa kämpa :D













































Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0