Natti Natti !!

Nu blire läggdax för mig ..
Skola i morgon men börjar Tjugo över elva rätt lungt ..
Sen är de HELG ! :D
As skönt ..
Nu ska jag vänta tills PPPuckoot tränat klart sen ringa snacka skit en stund

Sen läsa min braiga bok .. Läser  "Ingen behöver veta"  Tror jag de hette hahaha .. ^
Handlar om en 15 årig kille som blir antastad av sin moster .. :O Såå sjukt bra bok men så äcklig ..
En bok ni borde läsa ..


Godnatt .. Ska försöka slänga in ett inlägg imorgon om jag har tid ork lust !






Old time.. Från när jag och min älskade kusin skulle gå ut
 och hade Pörnills lägen helt helt själva :D
Den kvällen var topp notch !


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0