Kallt ute idag !

Vaknade av att PPPuckoot ringde mig typ vid 11 tiden fatta inte var de va som lät .. men de var ju lurn som vibba höhö .. :) Sen ringde jag upp han fast jag typ sov .. :)  Nu har jag fått i mig lite yoghurt (Persika&passion) och ett äpple med de gjorde ont i tänderna att äta för de var så kallt :P

Idag då .. Joo jag ska åka och handla lite med pappa och Carin .. Sen ska jag hem till PPPuckoot..
Höll även på att somna igår när jag prata med han i lurn höhö .. Snäll jag är (a)
Trodde jag skulle vakna tidigt idag men så var inte fallet sov som en SÖTgris.. haha ^

Det är typ as kallt ute .. Det är -8,1 men de blåser ju så jävligt så de blir ju som -20 typ ..



Nu är de mkt .. hur ska jag hinna ?! hahaha

Onsdag; Krogen med flickoorna !


Nästa vecka är de skola & praktik + kanske bo hos Johanna
Sen nästa helg blire kryssning .. Latch  
Sen fyller Johanna babe 20 barre WeJ :)
Sen ska vi åka ekerö med massa ..

Sen är de ju typ jätte några dagar (105? tror jag) kvar tills vi sticker till Alanya :) <3  Underbart !!!!



                         

                  Sexii Bitch ! :) <3  Ack; Häxan ;)


Kommentera
Postat av: PPPuckoot

Häxan är alltid lika fin! Men det är ju bra att du kan somna till min röst iaf! :D ses senare, Puss Puss!

2010-02-23 @ 12:29:40
Postat av: johanna

shit va det inte såg ut som du :o

älskar dig!

2010-02-23 @ 13:12:10
URL: http://johannalinder.blogg.se/
Postat av: Elin

Vickan! Kul att du också ska med på eckerö. Kommer bli fett kul! ;)

Ses bruden! Simma lugnt. :)



/Elin (fullerö)

2010-02-23 @ 16:32:42
URL: http://intesomallaandrabarn.blogspot.com
Postat av: Anonym

Men söööööt!

<3

2010-02-23 @ 21:28:03

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0