Fredag i morgon lovely !

Är helt död today kan jag lova .. Inte okej att gå till skolan dagen efter röjdag !! men tack gode gud så går man ju på Uven så fick sitta och läsa bok hela dagen :) 
Sov när jag kom hem ..:)


Igår;  Först i skolan sen hem .. Skulle sova ett tag tagga inför kvällen men blev att åka och handla med pappa för han var ledidg igår .. Sen gjorde jag ordning pannkakor sen hoppa in i duschen sen kom johanna sen var kvällen igång .. :) Vi åkte in så vi var där vid 22 .. Träffa massor av folk skööj ... Stod även prata med Dahlin typ 40 min as trevligt ! Och jacki såg ut som hon skulle kort kort tuttarna flög typ ut den lilla trasan hon hade på sig :)
Patrik var super liten men rätt sööt .. :) han var oxå rätt porr på dansgolvet .. :) Och vad säger man inte fick ju även krama Mammas pojkar bobby hahahah ^   Trodde jag skulle dö av garv när jag såg att han var där med sitt sneee öga :D YÄÄ :D   Men hade en riktigt rolig kväll igår .. Förutom lite skit saker bara som jag ej ska gå in på men de är löst nu .. :) Sen kom PPPuckoot och hans kompis och hämtade mig körde hem mig .. Snällt va ?!


Ska snart äta varma mackor med farmor och kolla på tv .. Farfar är på möte ..



Imorgon; Helt seriöst ska jag vara bara hemma i morgon om inte PPPuckoot vill bjuda mig på cider ;)
har inga pengar .. (a) Ska även träffa mamma och patric i morgon efter skolan .. Skoooj :D 







                                             Dagens citat; Glöm aldrig dem som älskar dig ..



Jag med piercing i lippen :P hahah
Ser ut som jag har vårtor i hela ansiktet KOOOLT :D


Kommentera
Postat av: v i k t o r i a ♥

jou :)

2010-02-11 @ 19:32:04
URL: http://jgdj.blogg.se/
Postat av: Malicious

Men lägg av! Ingen ser perfekt ut på närbild!

Sv; Ja, jag förstår hur du menar :) fixart! Men smsar dig om lite små saker ;)

<3

2010-02-11 @ 19:46:41
URL: http://bitchan.blogg.se/
Postat av: PPPuckot

Världens bästa! (a)

2010-02-11 @ 23:52:47
URL: http://pppuckoot.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0