:)

       Ursäkt folket jag skrev totaly fel  !!!

               Jag johanna hanna & MAHLIN ska ut på Onsdag ;D


                                                   Nu kommer de bilder på lite av varje ! :)




En full Tomas i SÖNDAGS ! drygt ...



Tavlan pappa fick av mig och bror :D
När vi var små gulliga va ??!??!



Lite blommor. Och en skiva och en mugg med en koo på hahah :)




Blomma .. Whisky och lite annat :)



Bild tagen av mig på en blomma som pappa fått :)



Utan för oss i morse



MAhlin




Vi <3




Farmor och farfars hus från baksidan




Pappas nyabil



Pappas nyabil



No nigga in my dads car !



Pappas nya pärla !





Öl pappa fick av Tessan kusin !



Okeej jag har fisk läppar och dubbel haka !!
Men jag är stolt :D



Carin med hinken på huve ! :D


Kommentera
Postat av: Pixel

hahaha har han druckit upp dem??:D hehe Karin fick spyhinken såg jag..:P

2010-02-22 @ 22:43:05
Postat av: Malicious

Hörru, lägg ut de andra bilderna på mig sen :D alltså, du vet de bakifrån osv.. ska lägga upp de på min sen ;)<3

2010-02-23 @ 09:56:52
URL: http://bitchan.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0