:)

Nu ska jag egentligen sova ..
Ska upp halv 7 i morgon börjar 9 slutar 4 ..
Sen ska jag luncha med  Johanna Älskling :) 


Har druckit massor med cola och kolla på Paradisehotell med Farmor ..
Fan vad bra att Andreas åkte alltså ..
Men var nästa 100 på att Greta skulle stå i finalen alltså men men ..
Allt kan hända tydligen !

Fast nu är jag jävligt trött kan jag lova men sen när jag lägger mig i sängen kommer jag vara super pigg :O
Tur att P är ledig i morgon kan jag prata med han tills ögonen ramlar ihop :D
Undra vad man ska hitta på till helgen ?
Börja sakna galna Mahlin på helgerna och våra rostisar haha
Men hon vill säkert inte umgås med mig nu för pappa min jobbar borta denna vecka
kanske helgen med så .. Hon umgås ju bara med mig för att få träffa min snygga pappa WEEEEEE ;'( ;'(
HAHAHA ^

Nej nu blire till att prata skit en stund med Carin (styvmamma) Sen upp i säng sen prata med grynet P !





Inte för att skryta men synd jag har dem bästa föreldrarna ever ! Sen kommer mahlins mamma och pappa !
Min ligger liksom 1a Sen Mahlins 2a :)  Synd för er !!!! pilla i rumpan ...




På torsdag kommer Marita å håkan ner från östersund ska bli as kul att träffa dem igen nu var de ett tag sen ! Dem ska hit sen ska farfar köra dem till arlanda för dem ska åka till Tailand en månad .. Avis ! JAA !!




Gud vad alla ska åka utomlands bara för jag ska göra de :O Hermisaaaaaar !








Kommentera
Postat av: Maja

Syftar du på mig?

Det med att alla åker utomlands? Haha om du tror så, så tror du fel. Vi har pratat om det sen förra sommaren direkt när vi kom hem från Bulgarien :>



PUSS!

2010-02-02 @ 12:12:47
URL: http://majimaj.blogg.se/
Postat av: Malicious

Quality man! Haha, skön du är ;) pilla i rumpan på dig själv! <3

2010-02-02 @ 20:59:13
URL: http://bitchan.blogg.se/
Postat av: Leifandrea

Very informative and enlightening website

2011-10-05 @ 09:48:27
URL: http://leifandrea.blogcheapster.com

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0