Den första februari :D

Idag var jag suuuper trött när jag skulle gå upp för jag låg och prata i lurn med P :) Men upp kom jag iaf sen var de bara att svida om till bussen för sen på praktiken gick super bre och de var super kul :) Lite ont i ryggen bara men men smällar man får ta :D



Min helg var dundeer ...

Fredags Party med Blomfelt och dem sen krogen ..
Lördag var med P hela dagen åkte pukla sen åt massa sen iväg kolla på hans match sen hem igen kolla på skräckiis filmer :)
Sen Söndag som asss länge sen vart de mat sen på kvällen gick vi och kikade på min brors match dem vann .. :)
Sen var de bara för mig att åka hem och sova....



Om nu ropar farmor att de är maaat !
Vilken tur man har :D älskar min farmor och farfar


Skriver mer sen ! <3

Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0