Blandade bilder från lurn !





Jag i sommras med min snyggaste leggins :) 



Jag och johanna på hennes 19års dag :)



Bild från skolan bara .. :)



Min snygga bror i sommras :)



Johanna och jag käkade luch på stan (Pasta med ädelost och kräftstjärtar)
Skiiit gooottt :D



Johanna



Den där rosa vill jag haa !



Dem där rosa är ett par normalstora troser som jag skulle kunna ha .. :)
Då kan ni tänka er hur stora dem andra är !



De jag köpte på stan denna dag .. 3 par örhängen fast på ett paket satt de 3 olika då .. Sen ett läppglans sen hello kitty body splach .. Sen hello kitty lipp balsam 2 pack .. Ett tar leggins gulidiga 2 tröjor .. Eller tunikor elelr vad man ska kalla dem ..



Glitter leggins  .. Johannas turkosa tunika :)
Bilden är lite gammal ..




Min utstyrsel i Fredags i skolan .. !



Var på hockey i Onsdags ..Kolla Almtuna - Mora :)





På bild en spelare i mora och Peter Jhide elelr hur de stavas haha !




Almtuna .. När matchen var slut ..




Kommentera
Postat av: v i k t o r i a ♥

okej bra!^^

inte så bra

2010-02-09 @ 19:39:22
URL: http://jgdj.blogg.se/
Postat av: K a r r o <3

Fiin blogg!!:D

2010-02-09 @ 20:07:37
URL: http://polkagriiis.blogg.se/
Postat av: e

tack så mkt !

<3

2010-02-09 @ 20:31:04
URL: http://tiotusensoldater.blogg.se/
Postat av: PPPuckot

Goa bilder! :)

2010-02-10 @ 13:20:17

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0