<3

Har inte haft mkt tid alls till att skriva har varit fullt upp..


Förra vecka hade jag praktik och skolan .. Börjar känna mig som en människa igen höhö ..


Fredags;   Var i skolan åkte hem packade sen körde pappa mig till stan sen mötte upp Mahlin tog bussen hem till henne .. Sen duscha sen åt vi mat mumms .. As god sallad (a) åt jätte mkt .. hihi  Sen började vi sminka oss och fixa, Sen körde bästa Rose oss till Maja började dricka för fullt.. Sen kom Hanna vid 21 tiden tror jag kom Adde och hämtade oss körde oss till bussen sen röjade vi sönder .. :) Kvällen slutade på Kalas hade skit kul verkligen .. Johan hämtade oss halv 3 åt lite på Donken sen hem och toooook sov .. :)


Lördag; Vaknade av att jag mådde så blää illa och mitt huve skulle explodera la mig nere på soffan sov till 15 .. Sen vid 17 kom pappa och Carin hem dem började med maten BLÄ.. Så gick in till farmor och åt muumms .. Sen var de bara hoppa in i duschen sen vid 20 kom Jennie och Robin och hämtade mig vi åkte till Therese satt där tok söå IGEN sen bussen in till stan ut på Kalas sen var kvällen igång .. Sov hos Pontus .. Så han körde hem mig vid 13 halv 14 tiden sen sov jag som en gris hela söndagen pallade mig ner vid 20 för att kolla på Wallander med Carin men låg typ och kolla med ena ögat bara höhö..  Sen sov jag som en gris


Måndag; Gick upp vid 7 känndes inte helt okej efter helgen vart inte såå mkt sova för min del .. Men så är de kom till jobbet sen var de full gång med att tömma alla pallat med varor :)  Sen vid halv ett kom johanna vi gick och åt lite sen fortsatte jag jobba och johanna gick till tandläkaren .. Sen kom hon tbx till mitt jobb lagot till jag slutade .. Sen drog vi hem åt lite kollade på Ronja rövardotter :) Sen sov vi till sju tiden gick ner gjorde mat .. (Klyft potatis med kantarellsås och Pannbiffat med ädelost) Made by viccan ! (a) Johanna gull unge satt och spelade yatzy själv medans :D Sen vart de tv tittning sen nu sitterjag här johanna ligger i sängen kolla på film ska snart upp jag med .. :)
Imorgon är de mer jobb . 9 - 16 ...



Den 20 blir de kalas hos oss Pappa älskling fyller faktiskt 50 fast han tror själv att han är 28 :D hahah ! längtar för så ska jag äta smörgåstårta i mängder :D


Bilder från helgen finns på Mahlins blogg .. :)


Kommentera
Postat av: v i k t o r i a ♥

fin blogg! :D

2010-02-09 @ 17:03:53
URL: http://jgdj.blogg.se/
Postat av: Malicious

Hahahahah ;) ja, han tror fan att han är 28 (inte plus, utan minus snarare) ;) haha! Stackarn, du är ju snart äldre än honom ;)

2010-02-10 @ 21:15:06
URL: http://bitchan.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0