19,10 - Unts Unts ..

Nyss eller för typ 20 min sen var Mahlin hit lämnade saker :) Och så fick jag min Present NAAW ..
Fick as fina armband och örhängen som typ matchar skit snygga .. Tack Mahlin och Rose !

De ska jag ha på mig ikväll ..
För de blir nog så att jag hakar på brudarna ut .. :)
Kan ej sitta still (a)

Kom hem vid 14 tiden ..
Hjälpte pappa sen sov jag till kvart i sex super skönt kan jag lova !
Och NU är de lov  ..
LOVELY ..
Så ska börja dricka lite snart sen kör vi...


Har tänkt på Jennie älskling heladagen idag ..
Usch ..
Men nu är mamma med oss helatiden ..
Fast vi ej kan se henne <3
Så är hon lika stolt som mig över dig Jennie att du kämpar på
så jävla bra  ..
Du är de starkaste person jag träffat !! '
Du är bäst gumman ! Älskar dig !



                                                   Nej nu blire till att fixa sig sen till stan sen kör vi !







OKEJ jag vill inte erkänna för mig själv men nu gör jag de .. Jag saknar PPPuckot :O
NOT Viccan stile !  Känns skumt .. .. ..

Kommentera
Postat av: PPPuckot

(a)

2010-02-20 @ 13:30:41
Postat av: Lotta

Gu va kul att vi kan skriva till varandra!!! Lägg till mer bilder!!!

2010-02-22 @ 19:22:05
URL: http://victoriaaoscarsson.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0