18.09 - Mahlin åkte nyss ..

Nyss åkte Mahlin .. Blev alldeles tyst och tomt .. :/  
Tänkte först åka till PPPuckoot idag men blir bara hemma är trött.. Åker dig på onsdag eller så (a)

Helgen har varit super !

Fredag; Var här hemma sen mötte jag upp Mahlin och hennes vänner i stan drog till kalas
Sen var Maja och Johan och älsklings HANNA där ...
Hade super kul ..
Sen körde PPPuckoots vän Totte hem oss (Mig och Mahlin)

Sen Lördag; Hade pappa 50års fest/kalas hade super kul.. Fick träffa massor med folk man inte träffat på länge och pappa blev super glad av alla presenter han fick .. Sen fick jag träffa Matilda .. ÅH vad söt magen är även hon med men gud vad jag vill ha en sån mage !! och när hon skrattade guppade hennes mage as sött ..
Sen på kvällen kom pappas galna vänner haha .. Sen röjde jag och Mahlin sönder hahah ! Synd för alla som var griniga i Lördags för de var ABSOLUT (vodka) Inte vi .. =)

Sen igår var de bara lugnt för oss .. Åt massa kolla filmer hade de bara mys :)
Och samma sak idag .. Mys mys ..


På Onsdag ska jag ut med Johanna & Hanna :D






Av MaHlin :D


Kommentera
Postat av: Malinmaluttanyrakadkutta

Du ska ju ut med mig också ;> (a)

2010-02-22 @ 20:21:58
URL: http://bitchan.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0