Onsdag 2010 - 12 - 15



Idag gick jag upp vid 10 typ, Sen kom Jennie så vi käkade en god frukost gjorde oss i ordning drog för att börja inhandla massa julklappar,  Sen hem till henne i Årsta fixa oss IGEN drog ner på stan käkade en fet sallad på Cupido drog nått varv på stan sen till AF för att lämna CV till jobbgrej .. Sen hem till Jennie igen var där till 17.. Sen kom H och hämtade mig vi åkte hem till mig och nu ligger vi och kikar på American history x och ska snart åka igen in till stan för vi ska bowla med Jennie och Robin .. Jag kommer givetvis vinna över alla men de vet dom redan så jag kommer få en egen bana :D


Grattis till min Älsko Idahoe till Körkort idag !!!
Grattis till Jennie och Robin som firar ett år Idag !!!
OCH Grattis till mig som kommer vinna på Bowlingen .. Tack på förhand ! :D  HAHA


Hörs sen när ja är hemma så ska ja tala om hur duktig jag är ! Pusss era töntar <3






Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0