Lucia 2010 !



Denna vecka denna måndag började mkt bra !
Vaknade av att min bror ringde (mindre kul han glömde sina nycklar hos mamma) 
Sen att min älskoVän idahoe ringde och tala om att hon klarade teorin ! WOHO
Sen att Jennie kom hit ..
Ja tog en uppfräschande dusch sen var de dax att börja baka Snickers .. :D
Sen vart de prat prat prat om allt älskar denna där kvinnan Jennie VICTORIA kerstin Helgezon
Sen var de Julskicksmackor sen efterrätt Snickers :D 
 
Hon for väl hem vid halv fem tiden sen drog jag över till min farmor och farfar med snickers och blev sittandes där en stund om julklapps snacka om annat :D
Sen hem nu sitter ja och dunkar musik på rummet med datorn i knä :D

Imorgon ska de inhandlas julklappar ..
Gillar inte de ..
 Gillar inte att gör av med pengar hahah :D 

På Onsdag nästa vecka är de ju hockey förfään !
Sen nu på lördag blir de taggatilldag inför hockeyn :D



Börjar bli hungrig .. Eller a de är ja ju jämt iaf men ändå ! (a)
Blir min favvo (a) Köttfärsås å spagetti looovely




Ha en bra Kväll nu med alla Lucia firanden !
Jag får nörja mig med att kolla på tv & Tända ljus !


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0