Julafton ! :D



Ja nu är de julafton som alla har längtat :P
Men om några timmar är de snart över precis som alla andra dagar :)


Först igår !
Shiit har nog aldrig haft så roligt alltså
Hockey + skybar + tokfull
Finns inga ord hur jävla roligt vi hade de ! :D
synd bara att halva gänget åkte hem tbx till uppsala och vi andra stanna :D
Men hade lika roligt iaf 


Vi möttes upp i uppsala på station vårat första tåg var försenat så vi fick ta ett som gick 35 min senare
sen in till centralen där var de KNÖCKfull med folk shit har aldrig sätt så mkt folk för fan sen tuben till Globen ,  redan då var man ju lite rund under tassarna haha sen in kolla hockeyn ( tråkigt med alla jävla snorungar som bråka och förstör för alla andra )  sista period satt vi ( jag och Mahlin ) i baren men Grabbarna grus ( Mackan, Robin, Jimmy, Julle ) Sen kolla dem sista 6 min av hela matchen inne på arenarn sen tog vi taxi jag å Mahlin plus grabbarna ner på skybar och där gick allt utför hahah .. Lina bettan å bror drog hem till uppsala jag mamma å Mahlin var med grabbarna eller ja dem var ju rätt gammla men vad gör de då ;D Dem var ju snygga !

Sen vid 3 drog vi därifrån upp till Janne (hägersten) sov där eller ja jag var vaken till 07.. Pratade i telefon med N sen sov jag till 11, gick upp diskade lite sen fixade mamma frukost å sen vart de ett stort jävla glas med cola sen var min dag lyckad ! Sen vid halv tre drog vi mot uppsalablä .. Sen in på Rusta, Ikea, Citygross och sen hem till mig hämta grejer sen vidare hem till Mamma .. Och nu är jag här .. Mahlin å jag + Mamma har kollat bingolotto plus fixa granen och skinkan :D 

Mahlin åkte hem för 10 min sen hon ska sova jag ska borsta gaddarna sen sussa ja med för om några timmar blir de julbord :D GOTT

MEN aa Godjul på er alla då !


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0