@ Jennie



Sitter här hos Jennie och Robin ..
Har precis kommit hem från stan blev en mysig dag med god lunch Cupido givetvis
så nu sitter man och rapar tzatsiki haha..
Sen köpte jag hår färg så Jennie ska slänga i lite blonda slingor .. :D
Sen kommer Madde hit ..
hon ska sova här hemma och jag ska hem ..
Ska till Mahlin i morgon som jag längtar kan jag lova har fan inte träffa henne på 1,2 veckor typ ..
HELT SJUK !
Sen så ska vi ha myyyyys pyyyyyys

Veckan har varit lugn var och bada på fyrishov i måndags med Jennie och Robin :D
sen har de varit som de varit  (ni som vet, vet)



Nej nu ska jag pussa på åke haha
HÖRS :D


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0