:/



hoho, Nattugglan som talar haha !
 som vanligt är jag vaken så här dax och som vanligt snurrar huvet dubbelt så fort blää för de
har ont i magen så jag vill spy av alla dessa jävla tankar jag har !
Men du fick mig på andra tankar du fick mig glad TACK
och genast som vanligt lägger jag all skit på hyllan och hoppas iaf att de inte ramlar ner på någon vecka eller två

Har tryckt i mig hur mkt clementiner idag som helst och de känns i magen ;D
haha sen var Jennie the bög här idag och vi snacka sönder varandra och pappa haha.
Den där Jennie henne älskar jag till tusen gånger om jorden ! Me love you !

imorgon blir de Thuns som gäller sen fin middag med bra folk på kvällen ser jag framemot ! :D

och Lördag blir de en KANON dag med de bästa brudarna från landet :D
LÄNGTAR LÄNGTAR ! <3



Nu ska jag nog kika tre kronor sen sussa en stund iaf :/
om jag nu kan





Dig var den ända jag litade på men du lämnade mig
Dig var den ända jag fick höra av att jag var cool, bra, snygg,
men du lämnade mig.. 
Och så kommer de alltid förbli 
idag önskar jag att de va ja som lämnade dig 
För jag har ramlat handlöst framåt
och kommer inte upp, 
jag älskar dig
<3 foreverendever <3 







Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0