Min årets ...




Årets nykomlingar !
Dem här kommer bli mina årets bästa nykomlingar !
Har jämt så sjukt roligt er ..
Ni har fått så många dagar till dem bästa dagarna jag någonsin upplevt !
Ni är fan bäst bangar inte på nått och kör alltid all in !
Love <3
Är så sjukt glad över att jag fått lära känna er !
 




Årets Bästa vän !
Vi har känns varandra länge nu,
Men sen 2 år tbx har vi umgåtts as mkt och vi har inte bråkat en enda gång och de tyder bara på en sak
vi är bäst ihop !
Vi har gått igenom mkt ihop både bra å dåliga saker 
Och de är nog de som får oss att hålla ihop och vara starka !  
Jag älskar dig Jennie Helgezon
Till döden skiljer oss åt !




Årets hjälte !
De här blir min årets hjälte !
Hon får mig att skratta även om jag vill gråta !
Hon känner min innan och utan ..
hon hör och ser när jag mår som sämst !
Och kan offra allt för sig själv för att någon annan ska må braa !
Älskar dig gumman !
Utan dig i mitt liv vore jag inte så stark som jag är !





Årets Mamma
De låter konstigt men de är sant Erik är min mamma
Och han är skit bra mamma ! :D
Charmtrollet själv ! :D
Puss på dig Erik !




Årets Pappa
Markus och Erik är ihop och då är de ju givetvis så att Markus är ju min pappa
Han är en AS cool pappa ;)
Leker med döda grodor, Och tjatar mkt om Donken :D
Puss på dig med Markus !








Återkommer med fler sen ! <3


Kommentera
Postat av: Vem tror du?

Och jag är årets förstörare.. Något du aldrig kommer glömma, fick dig att må så bra. ( Det jag märkte av iaf ) Men nu har jag förstört allt. Är tydligen bra på att förstöra allting, ska nog låsa mig inne och ge fan i att göra något. Då slipper ju du att jag förstör något mer. Du finns i mig gumman.. Du kommer alltid göra det med. Du finns i mina tankar, utan dig där i så går inget framåt.

2010-12-30 @ 00:18:45

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0