Årets ... Del 2




Årets släkting
Och de blir ju givetvis du Pixel !
Du är som min syster din familj är som min riktiga familj
Allt du gjort för min kommer ja aldrig kunna göra för dig
Du har ställt upp på mig sen jag var 13år hämta lämna fixa dona JÄMT,
Dig kan ja ringa utan att tveka
Du är verkligen hela mitt hjärta
Dör du dör jag !
Älskar dig Systeryster !







Årets chamtroll
Du är en riktig gädje spridare !
Men dig i sällskapet blir de alltid roligt,
Vi har känt varandra rätt länga nu och längre kommer de bli lovar ja dig !
Du vet mer saker om mig än vad visa andra gör.
Ditt skratt är helt underbart och du kan få en hel lokal att må bra !
våran egen sjuksyrra ! :D
Puss på dig grynet !






Årets porrstjärna
Vi har känt varandra i snart 14 år
Och vi älskar varandra lika mkt nu som då
Du är min andra halv fasten vi glidigt lite isär just nu men de kommer tbx
Dig har ja alltid så sjukt roligt med på alla fester på krogen JÄMT
Såna små bus med allas tandborstar på fester hahah
De är bara vi som kan röja på de sättet !
Älskar dig min hjärtevän !





Årets Comeback !
Och de får bli Malin Ljungberg !
Vi har känt varandra oxå sjukt länge men underden senaste tiden har de varit lite trassel på tråden
Men nu du gumman är vi tbx som vi var förr
Och fan vad ja älskar dig,
Umgås man med dig har man garanterat as kul !
Är så glad att vi har börja umgåtts igen !
Puss på skinkan !






Återkommer med fler ...


Kommentera
Postat av: Pixel

Du fick mig att gråta nu ju...du e ju min lillasyster klart jag alltid finns där för dig dag som natt alla dagar 24/7 alltid älskar dig mer än ord lill snorp och kommer alltid göra det..<3<3

2010-12-30 @ 15:57:26

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0