<3 :/



Najs .. !
kommer få en dubbel säng inom kort !!
Eller den kommer bli 2.25 ;)
Kommer sova som en guuuud ! :D

Nu sitter jag och dukar musik !
Har bara dammsugningen kvar på städningen och sätta på nya sängkläder sen då :D
Hoppas de håller sig lite snygg i 3 dagar iaf !
Börjar fan bli hungrig har inte ätit något sen jag vakna :O
De är inte likt mig .. Men har lite mkt som snurrar i bollen så glömmer liksom som bort mitt ätandes !

Ska åka och handla sen med min bror inför Lördag ! :)
vill egentlien åka till ikea och fixa min säng nu nu nu haha men får bli nästa vecka ist :)






Så sjukt vackert !
Satt och kolla på dödsannonsen idag igen helt sjukt fin ! :/ <3

Vi tackar för allt
vad i livet du skänk
För kärlek och lycka
Vad vackert du tänkt
För allt vad du gjort för de dina .

I minnet Du lever
Du finns alltid kvar
I minnet vi ser dig precis som Du var <3
Vila i frid <3






Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0