Vin ikväll med brudarna ! ;)


 
Jag försov mig i morse !!
MEN -
sitter i skolan nu, Har eget arbeta så de får bli ett litet blogginlägg ;)
Ikväll blir de vin och god mat med brudarna i Östeby kommer bli kanoneeers !

Igår var de lungt med en chips påse, en cola framför tv kollade familjen på fångarna på fortet, Time out, Gamball 3000 och inte för att skryta men de filmade ifrån Alunda + Lunda flygfält de är coolt !
Jag började skrika ALUNDA ALUNDA haha pappa höjde jag skrek ännu högre pappa höjde mer hahah tillslut hade vi vell volym 55 på tv eller nått. Kaos



Måste bara säga de, Jag verkligen älskar den här skolan den är sååå skön ingen press om nått man får verkligen göra i sin egen takt. Alla lärare överpassar på en helatiden man behöveer aldrig sitta och vänta på hjälp och fattar man inte tar dem god tid på att verkligen förklara allt så man förstår. Och när man gjort nått bra då berömer dom en som inga andra lärara hinner med att gör tex på Lundellskaskolan dem har nog aldrig sagt att en elev är bra när den gjort nått bra helt stört, Men iaf den här skolan är Guld värld ! Frukost varje morgon ;) Sen 3 -4 lektoner varje dag inge tjafs och inge gnäll bara massa glada miner helatiden !
Snacka om en bra start på dagen !
Kanska skulle börja med helgskola ? haha skoja !




Längtar satan tills på Söndag och nästa helg kommer bli så sjukt grymt
Jag älskar de VI gör !










Vissa personer älskar jag verkligen till tusen procent !
Bilderna har inget med de att göra eller jo givetvis men ni vet själva vilka ni är och inte är !





Jag älskar att hata denna här fuckingstad !
Att du ens sitter och skriver till mig som du gör
gör mig bara förbannad, Att allt är mitt fel?!
ibland blir man så jävlaaaa trött !


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0