Aug. 18, 2010

Vart en super bra dag !     Gick upp vid kvart över åtta gick ner gjorde te satte mig framför tv och kollade på nyheterna, Sen upp fixade mig lite snabbt sen vid tio över nio gick jag till bussen,
Sen i skolan pratade Johan en massa sen fick vi fylla i en lapp bara sen satt jag och snacka lite med Ylva sen eter 36 min fick jag gå, Börjde gå i regnet ner mot stan ringde Jennie prtade med henne ett tag sen beslöt vi oss förr att jag skulle åka upp till Årsta till henne,   Så jag gjorde de sen satt vi där prata massa bajs som vanligt sen gjorde hos sig klar och då drog vi till Subway mkt mkt mkt gott ... Sen vidare hem till mig hon skulle iaf ut på landet höhö så hon dumpade mig här !    Så nu har jag typ städa klart hela mitt rum bara lite små sakar som ska fixas, Så entligen ser man golvet igen hahah .. 

Har även hunnit tvätta lite åt min älskade bror .. Vist är jag snäll ;)  
Sen ska jag försöka komma på ntt vi kan stoppa i magen ikväll oxå .. Men är lite fantasilös just nu så kommer inte på något roligt att äta...
Åter igen till skolsnackat .. Jag börjar int fören på Tisdag nästa vecka kl 13 men då är de bara Schema utdelning sen på Onsdagen börjar undervisningen .. Så de är galet skönt får vara ledig några dagar till de behöver jag hahah ..
Sen på Fredag kommer HannaH nej från norralandet så de blir de röj till tusen med alla brudarna .. De ser jag verkligen framemot .. Sen i morgon blir de till att fortsätta städa och fixa här hemma .. :D

Nu börjar ögonen bli tunga kanska ska vila en stund ?








Bilder säger mer än 1000 ord .. .


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0