Söööndag !

Sitter nu här igen ..
Tröck i mig nyss en Whopper meal,
De var inte illa kan jag tala om,
mkt gott var de !
Börjar bli super trött och ont har jag i kroppen med så får blir film i sängen snart och försöka sova i tid.
Imorgon är de skola !
ska bli skönt !
Har inte så mkt roligat att skriva höhö,
jo på söndag bli de jobb för mig och Mahlin som vi längtat kommer bli super duper roligt ..
Sen kommerr vi jobba några helger framöver !
Pappa och hans tjej Carin var till våran gamla lght idag och hämta massa filmer och leksaker sen vi var små haha fan vad roligt de kommer bli att gå igenom alla kassar sen !



Vet att jag gjort dig illa, Men du vet att du gjort massa mot mig med !
förlåt .. Men lika bra att vi går enskilda vägar nu !







En bild från i fredags på min mamma och Mahlin i storaväsby !




Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0