Nya tag !

Nu har jag bestämt att när skolan börjar ska jag börja ett helt nytt liv,
Börja träna som fan igen, Vill ha tbx min kondis sluta gå på krogen varje helg börja jobba ..
Har tröttnat på krogen typ .. Efter allt som hänt denna sommar vet jag aldrig vem som står bakom mig,
vet bara precis vilka som står framför mig och tar emot mig om jag faller, 
Så de första som ska inskaffas den 18 aug är ett gym kort sen jävlar Mahlin är de varje dag som gäller ;)
Sen äta as nyttigt .. inte massa Donken eller Max som blivit hur mkt som hells denna sommar och kebab shit,
Nej nu ska de bli ordning och reda ..


Satt tidigare ikväll och prala med snyggingen min Idahoe .. Mkt trevlig att prata av sig lite med en cigg ..
Fanns mkt att prata om efter allt som hänt :O
Hoppas vi ses snart men hon är en duktig människa som jobbar helatiden ! tummen upp för idahoe !!

Fredag blir de Öregrund med min efterlängtade Mahlin .. Kommer bli mkt roligt så häller påatt öva på att gå just nu så jag klara de på fredag hahah .. Men inge alkohoooool för min del .. Sen lördag finns de två altenativ för mig så får se vad jag gör.. ;)   Men hoppas mer på de ena än de andra hahah :D

Imorgon ska jag försöka gå upp tidigt och kanske försöka städa lite hoppas på att de inte regnar så jag kan vara ute lite i friska luften .. Men har ju inte kommit i säng en så vaknar vell vid 10 iaf höhö sover inte så mkt nu när jag har ont vaknar mkt mkt lättare för minsta lilla .. :/ Ganska jobbit men de är snart över ..
Lite tråkigt att jag inte ha några bilder att lägga upp .. Men använder min brors dator kim som är och jobbar och finns inte så roliga bilder på denna dator finns typ 2 st, haha




Men som sagt sommar 2010 har inte varit den bästa ... :/ finns vissa saker jag är sjukt glad över att jag gjort och varit med om med iaf .. Vissa sakar vill jag inte äns komma ihåg,



Nu ska jag sluta skriva massa :D hahah HÖÖÖRS !

Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0