Lallaaa, Min vecka !

Vet har inte skrivit nått på super länge,
Men har inte varit hemma eller suttit vid någon dator .. I Torsdags när Mahlin kom hem åkte vi till Öregrund mkt mkt mkt roligt .. Sen på Fredag drog vi dit igen och de var oxå hur roligt som hellst, Sen Lördag vad ska man säga vi åkte dit lite fööör sent så de släppte inte in fler folk på öltältet, Och de var sånt piss väder och jag var skit sur på allt, hahah men jag fick mig bra många skratt iaf .. Vid halv tre gick bussen hem och den skulle ALLA ta hahah men hem kom vi hem iaf,..   
Söndagen låg vi bara i sängen typ, och käkade massa massa gott, höhö
Måndags blev de en tur till Östhammar till Mahlins söta morfar sen for vi hem till Snadar och kikade på de söta vovarna jag ska ha nala ! :D snuttipluttisar ska lägga ut bild sen ..
Sen åkte vi hem käkade på Gossens blev Chickenbits ;)  Sen hem och började kolla på Tusenbröder vi vart helt insatta så tisdagen blev de oxå Tusenbröder kikade klart på filmen igår kväll,
Idag vaknade jag rätt sent tog ett varm och skönt bad.. Nu sitter vi här med en varsin dator i knä och bara muppar ;)
Ska åka hem dag och umgås med Hugo .. <3 




I  helgen blir de kräftkalas !
Då köööööör vi ;)

Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0